FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Fy vad tiden går!

Ögonen går typ i kors nu... barnen sover tungt och jag borde oxå gå å lägga mig.
Men Jisses vad man kan FASTNA i datorn, speciellt i photoshop eller den jävla stilmallen på bloggen som gör mig GALEN på riktigt snart!!
Dags att krama kudden, kidsen å nallarna nu... å sova som en stock utan att slippa gå upp av larmet på mobilen!

Lördagsmornar... det är nått särskilt det! Blir brödbak imorrn... har lovat Vilder att göra mina tunnbröd till frukost.
MUMS! Fixar recept och bilder imorrn på tunnbrödet jag brukar göra... superenkelt å grymt gott!
Å det bästa av allt är att degen inte ens behöver jäsa typ! Ja.. å så går det väldigt fort oxå!

Ja ja ... nu ska jag sluta babbla för idag.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0