FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Målat!

Fick ett ryck å släpade fram en massa målarburkar till ungarnas rum, tömde golvet på ena sidan väggen och nu är den täckt med färg..! De tyckte det var skitkul att få kladda å måla precis som de ville.

(svårt att måla tak utan att få färg i ansiktet ;p)

Nu är grunden lagd... dvs tapeten och taket är täckt,
sen är tanken att det ska målas nått fint på det hela..vad vet jag dock inte,
måste smälta lite å fundera på hur och VAD jag ska göra... kanske en djungel?
Har ni förslag så langa in dem bara! :p
Ungarna upptäckte glatt att blandning av många färger blev brunt...
barnen tjöt förtjust;
-"Titta mamma, det ser ut som BAAAAJS!!!"


Som ni ser på bilderna har jag inte spacklat igen hål eller tagit bort skruvar...
det får ingå i detaljerna sen helt enkelt på nått sätt... ;p
 
 

Det lär bli ögon utav hålen gissar jag... eller hål helt enkelt som det kanske rinner nått ur...
ska klura vidare så jag kommer på nått som passar in.
Just nu är det mest ett kaos utav färger på väggen, men nöjda barn som fått vara med och måla!

Efter målningen blev det bad!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0