FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Måndag morgon

Vanessa har nyss gått till skolan med Tuva, en jättegullig tjej som går i hennes klass.
Är så glad att hon har så fina vänner!
Pojkarna ska väckas snart, å jag måste iväg på "kurs/utbildning"
Dagis är stäng idag men min snälla vän och granne Lorencita passar mina pojkar då jag måste iväg.
Härligt med fina vänner! Hellre få och äkta vänner, än en massa ytliga! ;p
I nöden prövas vännen, så sant som det är sagt.

"Riktiga vänner är som stjärnor, de syns inte alltid men du vet att de alltid finns där"

 

Senare idag ska jag försöka ta lite julbilder på kidsen..hoppas på ett fint samarbete!

(hoppas!! ;p)


Ja dottern blir det inga problem med, men pojkarna fullkomligt älskar att sätta sig på tvären ibland!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!Fin blogg du har,råkade halka in på ett bananskal bara..Hoppas allt är bra med dig/er:)

2009-11-23 @ 09:38:30
Postat av: Karen

Hej! Fint header du lyckades fixa :-) Jag förstår fortfarande inte hur man gör. Har du lust o tid kanse du kan förklara för mig.



Karen

2009-11-23 @ 18:04:25
URL: http://karenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0