FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

OJ!! Vad stor du blev... å lite shopping.. eller fönstershopping mest då.

Fick skjuts enda in till stan då vi skulle hämta Vanessas glasögon...
LYX!

Båda paren hade kommit så vi hade tur.
( ja "tur"... fast mitt VISA-kort e tomt nu typ)




Då jag var liten trodde jag tydligen att pengar var gratis,
då min mamma förklarade att vi inte hade råd med något eller så...
så var mitt svar alltid;

"-Men det är ju bara att gå till det där hålet i väggen och hämta mer pengar!!"
Ja om det endå vore så!!






(mobil-bild)

-"OJ vad STOR du blev mamma!"

var hennes kommentar då hon provade de nya glasögonen...!


Haha, ja kul att man ser STOR ut NÅN gång!
Inget jag annars brukar kallas för direkt...

En mössa fick lilla damen oxå.. en likadan som min rosa med öron,
halsduk å vantar i-ett på,
fast hennes var tvärt om, svart med rosa.

Så nu är mamsen
PANK!



Ja, det blidde några doftljus oxå såklart... hittade ju RUNDA som jag letat efter!

        


Fick en aning ångest över att gå i city
å se allt allt fiiiint som man typ bara MÅSTE ha!
Din Sko hade ett par GRYMT snygga stövlar med dragkedjor på å hög klack,
måste dit snart igen innan de tar slut,
ja iallafall lägga undan dem!
Dessa e oxå grymma.. men typ dubbelt så dyra dock.
Wow, dessa med... *suck*


(fast jag haaaar ju massor med stövlar...men inte just exakt sånna...)

Men drömma å önska får man väl göra??
Å bättre för mkt än för lite, eller vad säger ni?
Då sliter man ju mindre på de man har,
alltså är det ekonomiskt med flera par skor!

SÅ DET SÅ!


Pengar lär ju dröja ett tag innan de kommer...
är ju bara den 6:e idag!
*suck*
Vi provade några mössor oxå inne på H&M,
blev typ kär i 2 st... en svart å en riktigt knallig lila.. superluddiga å varma,
mysigt då det blir riktigt kallt ute!
Såg dessvärre ut som ett riktigt skogstroll i dem, man vad f*n gör det?
Troll kan ju vara ganska söta ibland?
Å såklart fanns det matchande halsdukar till...

Å sen hängde det en
massa annat fint överallt typ
på hela drottninggatan så jag höll på bli tokig...
så då drog vi på oss skygglapparna å sprang genast
till tunnelbanan och åkte
raka vägen hem
eller raka å raka.. blev några byten såklart.. bor ju på landet typ numera!



Få se om jag handlar dessa mössor, lutar åt det..de var ju billiga iallafall!
Å så vill man ju inte frysa öronen av sig i vinter,
den rosa kattmössan jag har är ju inte sådär supertjock å varm direkt
då det blir flera minusgrader ute.
Men den är SÅÅÅ mkt JAG lixom.

(Ja, sådär lite udda och crazy... inte som alla andra typ)

Men kanske inget man har på sig om man ska till nån myndighet?
Ja om man inte vill bli tvångsomhändertagen då typ! ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0