FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Onsdag.. lilllördag å på sjukan.. bläää

NU vill jag hem!!

Ska träffa en läkare idag å få besked om hur det blir.
Jag är fortrafande yr i skallen å lite öm men i övrigt mår jag mkt bättre,
fast lite svag såklart, eller mest matt och pömsig.
Men sjukhusmaten.. inget som smickrar mina smaklökar direkt..!

Vill hem till MITT täcke och MINA kuddar som LUKTAR gott av sköljmedel

köper alltid Softlan, den lila och den orangea.

Luktar helt underbart om tvätten och många andra har påpekat
vad GOTT mina barn och deras kläder luktar!
Ja och JAG oxå såklart! ;-)

Fast jag använder parfym oxå emellanåt
( ja inte just nu faktiskt, men inte så konstigt kanske,
räcker med en deo här typ...)

Mina favoritparfymer hemma är dessa underverk som luktar fantastiskt gott;
Miss Dior CHERIE och Kate Moss KATE

dessvärre såg jag för några dagar sen att min Dior håller på att ta slut,
så får väl försöka komma iväg nått framöver så att jag kan köpa den på taxfree,
billigare, fast DYRT endå!

Ja Miss Dior är DYR!



Kate Moss parfymen luktade jag på av en slump mest då jag var på Cubus av alla ställen,
och föll som en fura... först på doften, och sen PRISET!
Den var väldigt billig i mina ögon,
har för mig att jag gav runt 300:- för den.

Nästan ett måste att köpa upp sig på några till så de inte försvinner ur sortimentet,
brukar vara min vanliga otur då jag gillar nått...



Annars gillar jag nästan alla av Britneys parfymer oxå,
men har för mig att det var
en av dem som jag INTE gillade.

Diggar Brittan i övrigt,
tycker hon är GRYM!


Hade jag varit hemma hade jag bjudit på egna bilder av dem...



men tur att google finns!

 







Är även sugen på att införskaffa denna som luktar väldigt gott;




MYCKET MAN VILL HA, MEN ATT ÖNSKA ÄR ALDRIG FEL!

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Min parfym! =P (DKNY)den luktar så himla gott =D i löööv it! säg till om du ska köpa parfym eller godis eller smink å sånt, så kan ja kolla på tax freen på jobbet. får ju 10-20% rabatt =D

Kraam!

2009-11-12 @ 16:44:28
Postat av: Therese

Min parfym! =P (DKNY)den luktar så himla gott =D i löööv it! säg till om du ska köpa parfym eller godis eller smink å sånt, så kan ja kolla på tax freen på jobbet. får ju 10-20% rabatt =D

Kraam!

2009-11-12 @ 16:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0