FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Saknar barnen!


Ligger på sjukhus sen lördagkväll..
blev helt enkelt för mkt med allt, är helt utmattad!
Blodtrycket är det nått knas med,
har svimmat 2 ggr sen jag kom hit med hjärnskakning som följd...

Så nu vilar jag massor men saknar mina underbara älskade ungar!






Har precis fått hit datorn, ett litet under att jag sitter å skirver här nu faktiskt,
får rätta det jag skriver hela tiden, ser lite suddig och är lite snurrig fortfarande.
Men har SÅÅ tråkigt här, och läsa nått kan jag inte.

Fått nån äcklig energidryck jag försöker pina i mig,
bläää, den är INTE god!
Men det värsta illamåendet har lagt sig iallafall och jag har ätit lunchen idag.

VILL HEM TILL VANESSA VILDER OCH VILGOT!




Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare! hoppas du får må bra snart!!! Tänker på dig! Massa kramar från Christine (Ernfors ;) )

2009-11-10 @ 14:16:25
Postat av: Mica

Lilla gumman, men det blir bättre. se tilla t du får det vi prata om. Tänker på dig massor, ring om du vill prata eller så finns jag på msn.

Puss och Kram!

2009-11-10 @ 16:02:15
Postat av: Mica

Är texten lika liten för dig som för mig här? x)

2009-11-10 @ 16:03:23
URL: http://blackorchiid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0