FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Shopping, Fredagkväll och Idol.

Tycker Tove är grym!! De andra e oxå duktiga men Tove sticker ut mer.. påminner mig om en väldigt ung Britney. Tror hon har mest potential att klättra i brachen... 16 bast och redan sån otrolig sång och säkerhet på scen, hon kan ju bara bli bättre! Även fast hon redan e bäst lixom.

Idag blev det lite shopping endå, åkte ju till Arninge med Mica å lilla Isaac. Var på RUSTA och gjorde lite fynd...
julprylar såklart ;p en stjärna att ha i toppen på granen, lite guldgrilanger med snöflingpaljetter på, en liten sovande ängel.. (älskar änglar!) En supersöt lykta för ljus och sen 2 paljettkuddar i guld till soffan, ville ha fler men fick nöja mig med 2. Köpte ris oxå, sånna där långa prydnadspinnar typ, hade beslutsångest å skulle välja mellan de mörka raka å de ljusa lite mer vågiga.. ja, det blev ju båda såklart! Ska spraya några i guld och sen hälla glitter på..oväntat va?
E lite sugen på att få upp tapeterna på ena väggen i vardagsrummet, de har legat å dammat lite väl länge nu..vill ha klart innan jul. Vanessa har valt dem, tror det blir skitfint.

Kommer lite bilder på dagens shopping här;

 
 
 hängde lite belysning i kvistarna, ska köpa en stor hög kruka/urna till dem då jag hittar nån jag gillar... å sen ska grenarna glittra lite såklart! ;p

sååå söt den är den lilla ängeln. Får mig att tänka på Vanessa som liten...

Ja att av hennes namn är Angel, hon har 8 namn... de står på bilden på henne som Tingeling i Photoshopkategorin om nån vill kika på dem... ;p





Kommentarer
Postat av: Mica

Skitsnyggt blev det !!! :D

2009-11-20 @ 22:49:18
URL: http://blackorchiid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0