FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Skaffade en ny sängkamrat idag!

Kunde inte stå emot då jag såg honom,
drogs lixom bara till honom
och kände att jag ville röra vid honom...
först en lätt smekning,
å JISSES vad LEEN och MJUK han var!
DÅ visste jag att det var kört, jag var fast helt enkelt!











Tur att han inte var så dyr och att jag hade plånboken med mig!

Såååå himla mjuk å gosig!

Kärlek vid första ögonkastet!
hade inte hjärta att lämna honom kvar på hyllan...



HONOM SKA JAG SOVA MED INATT, BARNSLIGT VA??!

Nu kanske min andra nalle jag sover med blir avis...
(ja jag sover med en nalle)
*erkänner och vägrar skämmas*

men hoppas på att de ska bli polare såklart, vi får ju plats allihopa!
;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0