FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Snart 1:a advent!

Ska upp på vinden idag å kolla i jullådorna... längtar efter att få börja pynta! :p
Måste uppdatera innehållet och handla en del nytt tror jag (läs; VILL JAG)
Men ska försöka hålla mig med en del pynt till senare, blir enbart adventsljusstakar och stjärnor på söndag.
Måste bakas en del i vecka, lussekatter, å sen ska vi även fira Vilgot som blir 4 då.
Han vill INTE ha tårta säger han, så då slipper jag baka en. Lussebullar å pepparkakor ville han ha,
och chokladfingrar. Enkelt å gott, passar utmärkt på 1:a advent oxå!
2 flugor i en smäll ;p

Ungarna kollar på tv, det där programmet Nicke och Mojje eller vad det heter, ni vet med bl a Niklas Whalgren...
Fy så de irriterar mig!!! På riktigt, vet inte varför, men jag får typ rysningar, ogillar det starkt bara.
Barnen gillar det men det är nått med Nicke speciellt som jag bara inte TÅL! Mojje har jag oxå svårt för.
Är kanske allergisk hehe? Å vi ska inte tala och Nicke och Nilla... *ryser* :S
 

Nu ska jag logga ut en stund och få fason på vildarna här.. de kan inte leka på sina rum för där är borgen påbörjad för nedmontering, med andra ord är det kaos där inne men allt bråte.
Det ska väck idag förhoppningsvis så de kan börja leka där igen.
Myror i brallorna har de så det räcker och blir över!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0