FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sovit

Så sjukt trött idag. La mig på soffan för att vila en stund, vaknade av telefonen för en liten stund sen, var kanske tur det, annars hade jag sovit tills Vanessa kom hem från skolan strax efter kl 14. Ska göra degen strax, ska ju baka lussekatter idag, tänkte baka dem med Vanessa innan lillmaffian hämtas på dagis kl 16. Jag hoppas att bullarna blir lika lyckade som förra året!! Men det blir de säkert... ska köra samma recept som då, har ett "eget" recept, eller ja.. inte heeelt eget, utan har lagt till och ändrat lite bara på det klassiska. Men det tror jag många gör. Blir en pepparkaksdeg oxå, ska bara googla fram nått recept på nätet och kolla att jag har allt hemma först.
Såå irriterande att påbörja nått och sen upptäcka att det fattas ingredienser. Ännu värre är om nån granne INTE råkar ha det som fattas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0