FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Suttit i timmar med nya bannern...

Lägger upp den iallafall.. måste krama kudden nu känner jag, ögonen svider av trötthet!!!
Ser typ dubbelt nu... :tired:
Komentera gärna om den nya e bättre eller sämre... blir inte riktigt klok på hur jag vill ha det!!!!
Å det blir ju endå inte exakt så som jag vill, för jag vet inte hur man kodar...(eller vad det nu heter)

Nån som vet hur man gör en banner som ser scrappad ut förresten?? Vill lära mig!!! :question:

Men men, jag har iallafall gjort den alldeles SJÄLV! ;P


Sen ska bloggen i övrigt bli bättre hoppas jag... vill fixa HEEEELA bloggdesignen, men måste ju börja nånstans.
Skam den som ger sig!


Natti natti där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0