FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Trött som sjutton

och tråkar... börjar bli yr i skallen av datorn, men kan ju inte sova nu redan,
har vilat så det räcker nu känns det som. Men är helt slut endå på nått konstigt vis...
lixom matt helt enkelt!


kanske inte så jättekonstigt iochförsig!

 




Fick nyss mms på min systerson, SAM,
han är söt som socker!!
Längtar tills jag får träffa honom!

Känner mig lite malplacerad här dock...
skulle bra mycket hellre ligga hemma i min egen säng!
VILA VILA VILA är viktigt,
men svårt då man har 10000 saker man vill göra!
Det är ju på tok omöjligt att låta bli att stressa,
vad jag än gör,
stressar ju tillochmed då jag sover ibland.
Och då det är lugnt runtomkring blir jag stressad för det...
eller rastlös lixom.

Förresten så ska riddarborgen ut ur huset nu...
så barnen får mer yta på rummet att springa, hoppa och dansa på

vardagsrummet ska få vara en stillsam plats i fortsättningen
har jag bestämt.



Nä nu snurrar det här... måste stänga av datorn en stund
så jag orkar vara uppe å chatta med Vanessa lite senare ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0