FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Tystnad

råder här på avdelningen... ganska skönt att få vila öronen och huvudet!
Men klart att jag saknar barnen, känns så hemskt att vara ifrån dem samtidigt som jag vet att jag måste just nu för att jag ska må bättre på sikt! Mitt samvete äter upp mig, men kroppen har ju bestämt sagt ifrån,
så jag MÅSTE dra ner på duracelltempot och bara VILA! Så det blir tidigt ikväll som jag kramar kudden här,
luktar sjukhus.. blää, vill ha MIN lukt som jag har hemma!

Jag försöker tänka på julen... allt mysigt jag ska göra med barnen, pyssla och greja,
julen är den bästa högtid jag vet!!!

Har suktat läääänge efter denna servis... men SJUKT dyr tyvärr! Så jag får drömma vidare! :rolleyes:





Men att tänka på julen och allt pyssel och mys kring det gör mig lite lättare om hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Mica

Jäklar så fin bloggen blev. När ska du göra min head då? Vavavava! ;)

funderar på att göra om sin egen igen Fick du hjälp igen eller? :)



Kram stumpis

2009-11-16 @ 09:44:24
URL: http://blackorchiid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0