FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ursäkta, Johnny Depp

Såg filmen Gilbert Grape på tv häromdagen, en väldigt bra film, men iallafall.... då slog det mig,
är det bara jag som tycker att han är FUL??? Alltså.. VART e han snygg nånstans??:o
Jag gillar då INTE hans utseende. Ja det äcklar mig nästan. Han kanske påminner om nån idiot eller nått,
för jag får bara rysningar och äckelkänslor då jag ser honom, särskilt i den filmen.
Men han är säkert trevlig som person.. ;)
 
Och en duktig skådis!!

Men Leo knäcker med hästlängder i denna film! GRYM spelat!!!
Och så gillar jag Juliette Lewis, grym brud å skådis!

Kommentarer
Postat av: Mica

Passa sig, han e skitsnygg. ;)

2009-11-24 @ 09:36:19
URL: http://blackorchiid.blogg.se/
Postat av: sossessa

Jag tycker mest han ser typ... alldaglig ut. Leo också! Jag är svår att behaga!



Däremot är båda fantastiska skådespelare. Och Leonardo gör en helt fantastisk roll i Gilbert Grape.



Så är det!



/sossessa

www.sossessa.wordpress.com

2009-11-24 @ 09:44:57
URL: http://sossessa.wordpress.com
Postat av: Lisa

Han är en av de snyggaste män som gått i ett par skor, EVER! ;0) 'flinar'

2009-11-24 @ 11:49:24
URL: http://thecharmedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0