FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

"-Bara så du vet mamma"

säger Vanessa då hon ringer mig från grannen;

"-Så har jag RÖTT läppstift på mig, och tänker sminka mig lite mer... så du vet.
Men vi ska inte vara ute på gården utan bara här på deras baksida"


Hon vet att jag gick i taket sist de hade sminkat sig som jag vet inte vad och sprang runt här på gården och lekte, VRÅLSPACKLAD i gräslig ögonskugga och illröda läppar!

Så hon vet att smink är i fortsättningen bara på LEK på anvisad plats, inget man springer runt i. Ja inte i den krigsmunderingen iallafall. På sin höjd får hon ha lite färgat läppglans, eller om hon ska på kalas så får hon lite rouge eller glitter om hon vill.

Ska bli spännande att se hur hos ser ut då hon kommer hem. Pojkarna blir tydligen sena, får hem dem förhoppningsvis sovandes runt 22 nångång, så jag och Vanessa ska njuta av lite pizza framför tv:n tror jag.

Ballar av stål är det ikväll, det tänker jag inte missa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0