FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ansiktet

Kokade upp en kastrull med vatten nu på morgonen och satt sen över den med ansiktet under en handuk.
Ja, alltså, jag hade ansiktet typ över kastrullen, jag SATT inte på den. ;)

Lättade lite på förkylningen, sen passade jag på att lägga en ansiktsmask då jag endå var i farten, har 2 favoriter som jag kör då jag kommer ihåg eller bara har tråkigt... om de finns hemma såklart.

Köper dem på Ica, de är riktigt bra faktiskt. En påse brukar räcka till 2 omgångar ca.

Den ena, är en blå gelé som stelnar och blir som en andra hud som man sen lixom drar bort, ser lite creepy ut till barnens stora skräckblandade förtjusning.




















Den andra är bara en vanlig fuktgivande som man tvättar bort efter en 10-15 min. Men de har effekt, huden blir mycket mjukare och känns fräschare på stört
.


Finns ju en massa olika att välja bland, men just dessa 2 är mina favoriter.
Testa vettja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0