FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Beach 2010?

What what? Orka träna? Jag letar hellre efter en bikini eller baddräkt som döljer det man inte vill visa. Haha, skaffa dykardräkt kanske? ;p


Skämt åsido, men jag tänker inte bry mig om att träna nått, har aldrig gjort och kommer aldrig göra. Tror jag. Inte min grej helt enkelt. Är för LAT. Leker med wii fit ibland, men väääldigt sällan. Det är iallafall KUL!

Promenader ska vara nyttigt, har jag hört.
Min kompis skrattar åt mig då jag säger att jag varit ute på LÅNGPROMENAD då jag gått till 4H-gården som ligger en liten bit härifrån. För henne är det lixom en vanlig promenad, men för mig är det LÅÅÅNGT. ;)

En vanlig promenad för mig är till dagis typ, som ligger 20 meter från huset.

Men det händer att jag går... då jag inte orkar vänta på bussen.

Jo, jag vet, jag är LAT. Men det är lixom min grej, kan ju inte bryta trenden, då skulle jag ju inte leva upp till bilden folk har fått av mig. ;p Vilken CHOCK det skulle vara att se mig i träningskläder och typ JOGGA eller nått. Folk skulle tro att jag blivit sjuk!

Men träningskläder är snyggt, och skönt att ha på sig. Men fördrar att ha dem på mig hemma inomhus och ligga i soffan och zappa typ. Håller ju formen då jag jagar kidsen och stressar runt annars ju. Det räcker för mig. Nån måtta får det ju faktiskt vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0