FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Börjar bli trött

Märker att jag stressar för mkt nu... letade efter mobilen idag, Vanessa hittade den efter ett tag åt mig.
I KYLSKÅPET. Känner att det är dags för en timeout snart, lite vila.





Kom iväg till vårdcentralen idag för att lämna blodproverna, skönt att ha det gjort. Kom sen på att jag kanske borde ätit nått innan, var rätt snurrigt efteråt. Hade tur att få skjuts av Lotta både dit och tillbaka! Tack!!




Barnen har fått äta ute idag, korv med bröd, nu sitter de trötta i soffan och väntar på våfflor som jag gräddar nu i skrivande stund.

Det är inte så skönt ute om det inte är gassande sol och vindstilla direkt... känner mig rätt frusen.
Men det SER så varmt och skönt ut då man sitter inomhus och tittar ut.

Ja inte just nu, för nu regnar det, men tidigare idag.

Jag hoppas att min ihållande huvudvärk bara beror på vädret, är trött och känner mig rätt tung i skallen.
Domningarna i ansiktet är på väg tillbaka, fick känningarna tidigare idag, och det vill inte släppa riktigt.

Hatar det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0