FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

dagens samhälle


Ja, han som sparkade ihjäl Inger på en parkeringsplats var tydligen arab. So what? Vad säger det? Att ARABER misshandlar äldre damer? Skottpengar på idioter som sparkar ner andra, OAVSETT ursprung, nationalitet, kön etc. Ja häng den jävlen som gjorde det, det tycker jag med, men fan lämna hans familj ifred!!

Nu sitter alla äckliga sverigedemokrater och gottar sig minsann.. fy fasiken. Och drar alla under en kam. Otippat?

Så fort en INVANDRARE gör ett brott.. då jävlar kryper de fram ur sina hålor de fula små fanatiska nazi-svinen.

Nä, jag gillar inte heller talibaner.

Jag gillar inte folk som är fulla utav hat.

Jag hatar inte.. jag bara OGILLAR dem och tycker synd om dem, de måste vara oerhört ointelligenta, trångsynta och IQ-befriade eller så går de runt med obotligt svåra sjukdomar som gör att de fantiserar alldeles för mycket.

Ja, det kan inte vara nyttigt att hata så mycket.

Jag har hatat.. då jag var yngre och inte visste bättre.. sen insåg jag att det enbart tog på min egen energi, och ingen jävel är värd det. Tycker istället synd om de jävlarna som irriterar mig och ignorerar dem så gott det går istället.

Ingen är värd mitt hat. Och bara de som är speciella är värda min kärlek.

Jag lägger krutet på det och de jag älskar, att hata ger inget.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0