FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Förlovningen är bruten


Lider med henne, fy satan för att bli utsatt, och sen officiellt??


Vad Jonas tänkte med, förstår väl alla. Han har ju inte gjort sitt kön en tjänst direkt, för varför är det nästan alltid så att det är MANNEN som bedrar? Pinsamt Jonas, mycket PINSAMT.

(jo jag VET att de finns tjejer som bedrar.. men det är betydligt mer vanligt att MÄNNEN gör det)

 

Han hade prinsessan och typ halva kungariket, hur fan kan man vara så korkad?

Jo, självklart ångrar han sig. Djupt. Han är förkrossad. Förmodligen för att han blev avslöjad?

Och förlorade prinsessan och halva kungariket. För ett ligg.

Jo, klart grabben har känslor, men tydligen inget som kallas för MORAL.


Madde förtjänar något bättre, helt klart. Hon förtjänade definitivt inte att bli sårad och förnedrad på detta viset. Men den som är bortgjord, med facit i hand är ju Jonas.

Den största nitlotten, går till......Jonas!!!

Med all rätt. Trist bara att Madde skulle få sitt hjärta krossat.


Send rubrikerna om Tora är skrattretande:


"Byn står upp bakom Tora, 21.

"Inte så vanligt att en lokal tjej har en affär med en kunglighet".

 

Jag undrar, varför är det typ synd om Tora?


såhär säger hon:


– Jag förutsåg inte vilka enorma dimensioner detta skulle få, och därför ångrar jag att jag berättade historien, säger hon genom Are Grongstad, som uppges vara nära vän till Tora Uppstrøm Berg sedan flera år tillbaka.


 

Seriöst?? VAD exakt var det du inte fattade?


 

Att smakar det så kostar det? Ångrar du dig kanske för att du redan bränt de 16 000:- du fick för storyn?

Du kanske kunde sålt den dyrare någon annanstans? 

Hon valde ju själv att berätta lixom. Korkad bimbo, sorry.

 

Men inte fan är det synd om varken Tora eller Jonas. Den det är synd om, är Madde.

Madde blev grymt förnedrad, men å andra sidan så gjorde Tora henne en tjänst. Visade EXAKT vad Jonas gick för.

Madde har GIRLPOWER och är en klockren förebild för alla tjejer tycker jag.




GO GIRL!!


Till Jonas vill jag säga;

-Som man bäddar får man ligga, och visst fick du ligga... men var det värt det? ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0