FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon igen

Äntligen känner jag mig LITE utvilad! Har sovit heeeela dagen i princip, vaknade för 20 min sen av att Vanessa kom hem från skolan. Nu dricker jag te här.. mitt kaffe är slut.

Jag har drömt massor och intensivt, men inga mardrömmar. Men flyktiga och intensiva och röriga drömmar.

Äter mellis med lilla fröken här, framför varsin dator, sociala gänget, men vi pratar på msn. ;p


Vi lyssnar på SPARVÖGA och tänker på min farfar, hennes gammelfarfar.





Idag har jag även ringt några viktiga samtal, sen då de var avklarade så stupade jag som en hjälte i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0