FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Helvetets temeprament har jag!

Alla var sega och trötta här och hungriga som sjutton, vi väntade på pizzabudet som kom med våran mat. Vi dukade upp allt i vardagsrummet och jag öppnar lådan där pizzan jag beställde låg i... och fy helvete vad synen som mötte mig gjorde mig tvärförbannad! Blev så arg att jag började gråta.
 



Det där var ingen jävla pizza! Det var ett missfoster till KEBAB!!! En tunn jävla brödbit, i pizza-size fast tunnare typ, och på den en hög med lite kebabkött, en massa isbergssallad och lök och några färska tomater och en peperoni.

Sen hade de vikt över ena halvan lixom bara. Vikt, inte fan vad den inbakad nånstans! Borde egentligen ringa och klaga, men det ligger inte för mig, klarar inte sånt utan att explodera, då säger jag istället inget. Hatar det, men vore ju trist om det skulle spåra ut med mordhot och grejer. Ja jag hatar att tappa humöret!

Den står under kategorin specialpizzor, så då förväntar jag mig ju en PIZZA. Med ost och tomatsås som ska ingå!!



Ja jisses arg blev jag, barnen tittade förvånat på mig då jag fick mitt lilla utbrott, var tvungen att ringa några samtal för att lugna ner mig typ. Jisses, för en pizza lixom?? Men var kanske fel dag, eller har jag pms tro?
Det kokar i HELA mig av ren och skär ILSKA.

Phu... hatar det, det tar så på krafterna. Ja, lite känslig är jag allt. ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0