FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag kräks på Svenska kriminalvården och rättsamhället

Det äcklar mig faktiskt, att våra skattepengar går till de djuren som mördat och våldtagit, för att de ska få PERMISSION, ja bevakad. Och det kostar, givetvis.

Alla minns väl Anders Eklund 42, dubbelmördaren och pedofilen, som dömdes för morden på tioåriga Engla Juncosa Höglund och 31-åriga Pernilla Hellgren? Han avtjänar ett livstidsstraff på Norrtälje anstalt för de båda morden.

Han har redan varit på en massa permissioner. Nu ska han få besöka en optiker och äta lunch och även handla nån bok och några tidningar.


Fy fan släng in djuret och kasta nyckeln eller skicka honom på straffläger i sibirien eller nått, eller låt honom göra NYTTA!


På bilden här ovan ser du en apa som används i forskning. Den apan har inte gjort någon illa.

På bilden ovanför denna, ser du Anders, mördare och pedofil, han får lagad mat flera gånger om dagen, en säng att sova i, tv, rena kläder och sen permission för att tillgodose sina egna intressen. Och det kostar honom inte en krona. Staten betalar.

Varför inte använda våra allra vidrigaste interner till detta istället för att utsätta oskyldiga djur??? 

Varför inte använda Anders och andra äckel som försökskaniner? Ja både till medicinsk forskning och t ex krocktester för bilar osv? Jag menar allvar.






Vilken jävla mentalitet de har i regeringen, vilken ofattbar EMPATI och förståelse de har för FÖRÖVARNA.

Offren, glöms bort. Såklart. Förjävligt. 

Att det är dags för en ändring, håller nog många med mig om, men NÄR ska det ske och vad KRÄVS för att det ska bli så???

Jag röstar på NOLLTOLERANS.
Barnamördare, pedofiler och våldtäktsmän får ingen sympati från MIG.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0