FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jävla hockey!!



Förstöra MIN tv-kväll!!!

Hade längtat så mkt efter att få se Criminal Minds på 5:an kl 21.00.
Har borstat tänderna på barnen, badat dem... nattat dem, och sen bänkat mig framför tv:n på min favorit tv-kväll:

Torsdagar.




vad ser jag då jag sätter på tv:n... jo, jävla hockey!!!

Djurgården - HV71!!
 
BAJSHOCKEY!

Att det har MAGE att sändas då jag ska se på Criminal Minds.

Nä, nu blev jag riktigt besviken!

Hoppas det blir oavgjort så INGEN vinner. Eller nått.

Blää för hockey då det ska vara Criminal Minds!






Kommentarer
Postat av: Lisa

Enda TV-kvällen jag har här hemma så är det just torsdagar då det är deckarkväll. Blev sååå frustrerad igår! Hockey kan de väl sända mitt på dagen, som med de där golftävlingarna och politikdebatterna? ;)

2010-04-23 @ 20:18:25
URL: http://lathundarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0