FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jisses vilken natt!!

Är glad att jag inte var ensam hemma, började med vidriga kramper i magen och sen frossa, UTAN feber.. jag frös och frös... hade muskelkramper och skakade som en centrifug i ca 2 timmar innan jag efter att ha blivit nerbäddad under 10 filtar slutade skaka och somnade tvärt. Vet inte vad det var, men riktigt vidrigt och har aldrig upplevt det förr. Det skar i öronen, halsen, och bröstkorgen, var livrädd. Tänk riktig feberfrossa.. men utan feber?

Ja riktigt obehagligt var det! Nu känner jag mig alldeles mörbultad här, ont i hela kroppen men inga kramper.
Ingen feber heller. Men det skär och sticker i öronen och halsen, men man måste vara positiv, jag har rejält LOCK för båda öronen, så idag kan barnen få leva om hur mycket de vill.. eller nått typ. ;p

Barnen sover som grisar.. vad faan gör jag uppe nu undrar jag? Men får hjälp med barnen idag, så jag ska vila så mycket jag kan. Är tacksam att jag hade hjälp igårkväll och under natten, för det är inte roligt att bli så dålig med 3 barn hemma.

Så jag har det ganska bra, trots allt.




Kommentarer
Postat av: Åsa

Det låter exakt som den magsjuka jag precis har haft. Vet fler som har haft det också. Man känenr sig som magsjuk, med yrsel och kallsvettningar osv, och får ett extremknip i magen, vilket för mig blev bättre när jag gick på toa. Två gånger fick jag sånt knip men inga spyor och ingen diarre.



hoppas du mår bätte!

2010-04-02 @ 09:07:07
URL: http://asonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0