FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Skönt så länge solen skiner

Men satan vad man fryser då den går i moln! Gäller att klä sig rätt, dvs i allt från t-shirt till täckjacka. Och sen av och på. Nu ska vi iväg med bussen här strax för lite shopping, Vanessa ska få göra sig av med sina presentkort hon fick då hon fyllde år. Själv ska jag köpa disktabletter... 

Är hyffsat pigg idag, rätt skönt, så då gäller det att passa på. Om det blir som jag tänkt så blir det städning här hemma ikväll, hoppas faktiskt att orken finns kvar bara. Vore ju klockrent. Ska försöka få tag på lite bärhjälp så att jag kan bli av med lådan med julgranen och lådan med allt pynt ut till förrådet.

Annars är risken stor, att lådorna står kvar här inne lagom till nästa jul. Fan, jag längtar redan dit! Ja, jag e galen, jag vet! ;p


Kommentarer
Postat av: Anders

Mmm jobbigt väder men ändå härligt. När solen visade sig och när man slapp vindarna var det riktigt najs :)

2010-04-24 @ 21:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0