FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Tjejmys

Jag å Vanessa käkar skräpmat framför tv:n. Mysigt men fy vad äckligt mätt man blir! Kollar på Top Model, är det bara jag som tycker att Tyra är lite fjompig, å sen alla "iiiiiihhhh" från modellerna så fort de ser limon typ? Hahaha, ser lite kul ut. Älskar intrigerna mellan tjejerna, och så är det kul att se då de stylas.

Vilder ringer och säger;

 -Nu ska jag bajsa i pappas bil, och pappa har inget TV i sitt hem!!! Han har ett nytt jobb, man ska gå ner under jorden. Vi har ätit frukost på McDonalds idag. Fast i BILEN. Jag älskar dig jättejätte mycket!! Vi kommer hem snart!

Ja det hörs att de varit med pappa!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha!!!

2010-04-12 @ 08:29:07
URL: http://pupplina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0