FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Torsdagar



Bästa tv-kvällen ikväll!! Criminal Minds 5:an kl 21, och efter det är det Gordon när han är som ärligast! Me like! ;p



Vilken dag, fullt ös från morgon till kväll, var på min terapi idag, var en månad sen jag var där sist tydligen, påsklovet var det stängt sen har jag och barnen varit sjuka om vartannat.

Handlade på vägen hem, toapappret var slut så jag hade inget val. Men drygt att gå av bussen, handla och sen vänta en timme på nästa buss för att åka hem med matkassen. Blä! Men jag har fått motion.

Plockade årets första tussilago på vägen hem.

Hade Lorencita och hennes kids här på middag, mysigt. Köttbullar och snabbmakaroner, lyx va? ;) Men det gick ner, barnen åt som satan.

Köpte nya "jackor" till grabbarna idag, superfina, kunde inte låta bli, hade ju en rabattkupong på HM att utnyttja dessutom. Sen fick Vanessa lite nytt hon med fast från Lindex, hon växer ju värre än ogräs!

Vilgot röjer i kylskåpet här och letar efter något kallt, han vill kyla ner sig säger han.. och tar fram en syltburk och trycker mot pannan. Han är trött och gör allt för att hålla sig vaken. Om en kvart ska de slängas i säng här.

Ja jag vet.. jag har inget roligt att skriva, men jag skriver endå. Bara för ATT. Ja det är väl det som är att blogga?
jävla intressant är det inte, men det är JAG iallafall, 100%.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0