FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Phuu!

Idag fick jag städhjälp av Lorencita, tack!! Love u!
Hon fick även med mig på en promenad, så idag har jag fått en dos frisk luft dessutom.

Jag har noll koncentration till att påbörja saker.. och börjar jag med en sak så slutar det med att jag gör nått annat, mitt i röran typ. Eller så blir det för mycket så jag måste gå undan och fundera. Som t ex på om jag ska ha mina hoodies/jackor i färgordning eller om de med luva ska hänga tillsammans och de med utan luva tillsammans, och sen VART

Eller så kommer jag på en SKITBRA idé... som i slutändan visar sig att den inte alls var så bra... eller genomtänkt. Eller så insåg jag inte att orken inte fanns där..

Impulsivitet och kreativitet i kombination med att inte kunna avsluta och organisera saker är ingen vidare kombo.

Jag tröttnar skitfort på saker om det inte går snabbt så som jag vill eller är SKITKUL. Har alltid varit sån. Blir helt slut i skallen helt enkelt.

Har fortfarande inte fått i mig nått att äta, bara kaffe. Måste stressa ner för att få tillbaka aptiten.

Men tvätten är borta i vardagsrummet, inget på golvet eller på sängarna. Bara Vanessas rum som ser ut som om någon släppt en bomb där. Får ångest bara av att öppna dörren och titta in.

Sen släpade jag lådor med julsaker till förrådet, för att upptäcka att exet har lämnat FEL nyckel, han fick låna mitt förråd en period. Men han har lämnat tillbaka nån nyckel som inte passar. Helvete vad sur jag blev, släpat dit i onödan, sen tillbaka med allt som bara står i hallen nu och tar plats.

Nu kommer Vanessa från skolan snart och jag är helt slut. Dricker kaffe och försöker varva ner så att jag ska kunna få i mig nått att äta sen. Jag vet, borde dricka nått annat än kaffe.. men då får jag istället huvudvärk typ. Stressen gör att jag känner mig tjock i halsen och får svårt att svälja typ. Så det GÅR inte att äta nått.

Jag skulle vilja sova i en vecka minst... typ. ZZzzZZZZzzZZZ



psp13561-SCGrank-SleepingBeauty.gif image by pequenaindomavel160





Tänk om jag kunde springa på den elaka feen så jag fick sova tills en prins kommer och räddar mig! ;p De elaka personer jag har träffat har då knappast gett mig någon ro. Men nån gång så kanske... Hoppet är det sista som lämnar en sägs det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0