FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Varför är jag inte trött?

Har varit vaken sen 3... inte vilat något alls, men är inte ett dugg trött, varit på ett möte som gick väldigt bra och efter det träffade jag Karin för en kaffe och handlade och sen mötte jag upp Vanessa direkt efter skolan. Har inte kunnat äta nånting, blir så då jag känner mig stressad. Det GÅR bara inte att äta rent fysiskt.

Så jag köpte sån där Nutrilett på Ica för att få i mig nått förrutom kaffe.
Önskar jag vore hungrig och sugen på nått, men det finns inte på kartan idag, så jag hoppas att det går bättre imorrn.
Just den smaken som är på bilden här är supergod.

Känner så väl igen mönstret, måste sakta ner nu ett tag.

Det GÅR inte att äta, det är precis som att säga till en rullstolsbunden att resa på sig och springa ungefär. Samma odds.

Jag hoppas att jag kan somna ikväll, och att jag får sova hela natten.
På fredag ska jag till läkaren igen, för det här funkar inte.

Känner mig yr och lite snurrig men klarvaken. Nästan som speedad.
Blä!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0