FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Vilgots kors

När han föddes, så hade han som en liten stjärna i pannan, det var det första jag la märke till.. ungefär som kalvar som har stjärnor i pannan. Jag frågade sköterskan vad det var han hade i pannan, för det såg lite lustigt ut, men såklart visste hon inte det. Men det blev bara tydligare och tydligare, det försvann aldrig. Och det syns ganska tydligt, att det är ett litet kors.

Tyvärr är det jättesvårt att få en bra bild på, men gjorde ett försök nyss.
Tittar man noga så syns det, mellan ögonen lite mer åt höger på bilden.
Korset syns antingen mer eller mindre, beror på hur varm han är typ, som nått slags födelsemärke? Trycker man på det försvinner det en liten stund. Tycker det är ganska lustigt att det är ett litet kors, de som är troende anser att han är "skyddad/välsignad". Ja en fin tanke va?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0