FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Arg på en NOLLA

Som tyvärr är pappa till min dotter. Hon förtjänar så mycket bättre... känner mig så ledsen sen jag för en stund sen tillsammans med Vanessa kollade hennes pappas facebook och hans fotoalbum, och hon finns inte med på en enda bild!! Inte ens i albumet som heter FAMILJEN!!

Vanessa är väldigt ledsen över det och känner sig bortglömd och sviken.

Endå har han mage att skriva i sms till henne att han älskar henne och att hon tillhör deras familj lika mycket.

Jo tjena, är det därför hon ALDRIG får egen tid med sin pappa eller aldrig få följa med på resor de gör?  Jo förrutom en gång efter att jag påpekat att Vanessa blev ledsen, men då fick jag betala halva hennes biljett för att hon skulle få följa med.

Så trött på människor som tror att ORD utan handling räcker. Fan VISA det för i helvete isåfall!!!

IDIOT!!!! Han har fan haft alla chanser i världen att göra henne lycklig och få henne att känna sig älskad, jag har ALDRIG motarbetat honom eller hindrat honom från att träffa henne, jag har hela tiden sett till Vanessas bästa, och jag trodde/hoppades att det skulle bli till det bästa om hon lärde känna sin pappa. Men den lata och snåla jävla grisen kan fan dra dit pepparn växer nu!

Vanessa har sett, känt och upplevt nu, hur det är att känna sig sviken och bortglömd. Fan ta honom!




Så arg så jag kokar här!! Och ledsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0