FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Bästa sommarminnet

Hmm, nästa ämne i diskussionstråden jag hänger i på familjeliv.se är bästa sommarminnet,  men kommer inte på nått.

Som vanligt då jag börjar tänka efter och letar i minnet efter något särskilt lyser det blankt med sin frånvaro.


Får kolla kalendern helt enkelt.. eller scrolla bak i min egen blogg å se vad som ploppar upp i minnet då.




Men resan till Riga är helt klart en höjdpunkt!!



Det är ju oftast så med minnen, att även i de fina minnena, så kommer fragment av dåliga saker, ja så är det för mig, tänker jag på något fint jag upplevt så är det som om demonerna står strax bakom och gör sig påminda.


Måste bli bättre på att "stänga av" ibland, och inte känna efter så jävla mycket. Måste ju faktiskt gå vidare!!!

Vägrar bära en offerkofta och vägrar låta det förflutna påverka mig mer än nödvändigt.


 

Hmm, jaha, så var det klart då. Har ju redan bloggat om Riga-resan. :)


 

Sen så var upplevelsen i lördags, den otroligt starka närvaron av min farfar, något av det bästa och mäktigaste jag varit med om. Att verkligen få SE och inte bara känna.



DET var stort!!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0