FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Finally!


Efter en massa springandes upp och ner i trappan här så tog jag beslutet att det var färdigmotionerat för min del idag, så jag gjorde det enkelt för mig, de fick lägga sig i soffan här och de föll i sömn på 2 sekunder typ.

Nu är jag både trött och rastlös på samma gång.. även hungrig, men har fortfarande sjukt ont i gommen efter mitt lilla partytrick i fredags. Så det är bara att glömma att käka nått, det jag är sugen på finns ändå inte hemma. Kanske tur det!

Läste på aftonbladet om den äckliga jävla pedofilen och mördaren som är på rymmen. Fy satan, hoppas nån får tag på honom innan polisen och ger honom ett skott i bägge hälsenor och sen ner i en tortyrkammare resten av hans värdelösa liv. Fy fan för såna äckel, han har våldtagit och mördat en 8-åring bl a. 

Att han får springa på permis är för mig en gåta, jävla sammhälle vi lever i!

2008 träffade Aftonbladets Anders Johansson brottslingen Ste
Här är bild på äcklet som förtjänar att torteras och plågas i resten av hans värdelösa liv. Fy fan!
Blir så ledsen och arg då jag läser sånt... hur fan e vissa funtade????

Är han sjuk med ett resultat som gör att han gör illa andra, framförallt BARN, gör man väl som med sjuka och aggressiva djur... avlivar? Inte fan släpper man dem på permis iallafall!!

Ska försöka få bort de äckliga bilderna jag fick i huvudet efter att ha läst detta... sen ska jag sova.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0