FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

För tyst och för ensamt just nu

Vanessa drog nyss med mormor, kommer hem på söndag. Vilgot däckade i soffan strax efter halv 7 och Vilder är ute och leker. Diskmaskinen surrar och jag är irriterad för att mamma inte kunde låta bli att kommentera det som var rörigt här hemma. Typiskt morsor!

-Du borde göra nått åt baksidan innan grannarna klagar! Sen att jag har storstädat hela sovrummet... och att det är sorterat i lådor och annat, det var lixom inget.

Sen skiter jag i vad mina grannar tycker. Det är MIN baksida, sådetså!!! Hata eller älska mig, men jag kommer aldrig ändra på mig för att passa in i en jävla roll.

Jag kommer aldrig bli nån "typiskt-svenne-banan-hålla-sig-på-mattan-tant-och-grannens-gräs-är-alltid-grönare"

Mitt gräs är ALLTID grönast, och klart längst!! ;p
 








Kommentarer
Postat av: BaraEnKille

Precis, var dig själv bara! Ta baksidan då du hinner... så det så!

2010-08-12 @ 21:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0