FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Om ilska.

När jag blir arg så kokar jag bara.. på insidan, har skitsvårt för att visa det och det tar tid innan stormen där inne bedarrar. Borde vara nyttigt för mig att kanske slå nån på käften ibland?

Men tror att om jag skulle börja så kanske det blir svårt att sluta? Så mycket skit som ska ut lixom.. som jag bara samlat på mig under åren.

Att kasta sönder en massa porslin som jag gjorde sist gjorde gott, men fan vad drygt det var att städa sen... och nu har jag inget mer porslin som jag vill bli av med heller. Å fy fan för att städa upp allt sen!!




All ilska förvandlas tillslut till tårar och ångest, smärta i själen och ren tortyr i mitt hjärta.

Önskar ibland att jag hade modet att bara slå nån jag inte gillar rakt över käften så att tänderna står som en snöstorm i halsen!

Men jag är alldeles för snäll och blödig för det tror jag... så istället blir jag en sån där ettrig jävel som bara provocerar..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan slå mig på käften om Du vill !

Svar: Tack, men svårt då du är anonym dock.. ;-)
Yoanna

2012-10-12 @ 20:01:34
Postat av: Stefan

Förlåt, tänkte inte på det.

Skulle jag få mycket stryk ?

2013-07-19 @ 22:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0