FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Provade lite kläder igår...

Fan, allt sitter som korvskinn, inte för att jag bryr mig SÅ, men det är ju inte bekvämt precis...!

Alla bekväma lite mer stretchiga klänningar är svarta.. och det har man ju inte på sig på bröllop direkt!

Provade en av mina rosa klänningar.. ser ut som en choritzo typ!



ballongmodell dessutom på själva kjolen... hahahhahaha!!! Visserligen hade jag mysbyxor på mig under då jag provade den.. men endå.


Ikväll ska jag prova några ljusblåa klänningar, tar nog den som sitter åt minst.

Sen är det bara skor kvar att välja... ole dole doff kanske? Har ju en del att välja bland...


Sen ska jag ju på middag för blivande bruden imorrn, men då tänkte jag köra svart och rosa skor och väska.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0