FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Rastlös.. uttråkad

Har målat lite mer i ungarnas rum, shit vad färg det går åt, måste köpa minst 2 st 10-litersbrukar färg till innan allt är klart. Måste ju även täcka hela taket med färg eftersom jag målade det förrut i ganska mörka färger...

Men nu ska allt bli VITT där inne, tror det blir lugnare i skallen på kidsen då oxå då de leker där. Har bara för mig att för Vilgots del så blir det mindre störningsmoment utan en massa färgkaos på väggarna...?

Ja det lär ju visa sig, och ombyte förnöjer, det ska gudarna veta!!

Fick ett ryck och började måla sängen vit oxå... borde slipa den först då den är lackad, men orka?? Det får bli som det blir helt enkelt.

Vilder är rastlös och har myror i brallorna, ska fixa hans frisyr snart, det är fotografering på onsdag i skolan så jag ska leka med trimmern.

-Vad vill du ha för mönster? frågar jag

-En rund brun ring med en köttbulle i.. nej... en BAJSKORV i mitten!!  säger han och flinar stort.

Eh, jaha??


Ja, han har tråååååkigt hör jag. ;p

Han tjatar om att få spela habbo, men det får han inte göra förrän imorrn, så hoppas att han somnar tidigt ikväll, ja då går ju dagen fortare tills imorrn... :)

Ska försöka komma i säng innan 8 ikväll, och håller tummarna på att tröttheten är borta då jag vaknar!!

Missade en läkartid jag tydligen hade inbokad, fick ett brev från min läkare förra veckan som var orolig då jag inte dykt upp. Jävla noll koll man har då!!

Men ska dit på onsdag, dags att förnya recept och sjukskrivningen.
Måste nog ändra doseringen på medicinen, såhär trött pallar jag inte att vara när skola och dagis är igång, det funkar inte alls att stressa heller, stress är nog min värsta fiende.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0