FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Smutsiga fötter...

Gårdagskvällen med lite bilder... senare kommer lite bröllopsbilder har kameran på laddning för tillfället så nu bjuder jag på lite mobilbilder tills dess...


Tar kvällen baklänges tänkte jag...


Ett glas rosé på Grand Hotell och DYRT var det. Huu, 395:- flaskan!!
Så delat på 3 blev det ett ganska dyrt glas tycker jag... men men, smakar det så kostar det? ;)


schyssta toaletter var det där iallafall, så lite värt pengarna var det endå, i jämförelse med bajamajorna nere vid Roskilde-scenen vid Slottet som inte ens hade lampa.

Bjöd på ett leende, (hatar att le på bild) men kände mig inte riktigt "hemma" där... och kläderna jag hade på mig var inte heller riktigt JAG, men ibland är det kul att klä sig lite fint då tillfälle ges!


Roskilde-scenen vid slottet


Bröllopsfestligheter med god mat och dryck vid Farsta Gård


Det vackra brudparet i Sköndals stora kyrka.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0