FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Söndag, helt färdig

Tror jag håller på att bli sjuk, svettas och fryser omvartannat och har ont i magen, känner mig som en ballong typ. Nu har vi släckt ner här jag å grabbarna grus och kollar på filmen Förtrollad. Älskar den filmen!




De nya kuddarna i soffan gör att jag gärna somnar och sover kvar här resten av natten, min sovrum är fortfarande ett kaos av kläder i högar... tar itu med det imorrn, som det ser ut nu ser man inte ens sängen och inte golvet heller typ.

Imorrn kommer Vanessa hem tidigt, saknar henne! Hon har dessutom fått en cyckel nu av mormor och morfar, eftersom hennes snåla farsa inte lät henne ta hem cykeln hon fick av honom då hon fyllde år, eftersom hennes småsyskon ska ärva den sen... ja den kan ju bli sliten om hon har den här, för hemma hos dem trivs hon inte alls längre och vill inte åka dit mer så där lär den inte göra nån nytta för hennes del. Den snåla skiten till farsa som hon har, har jag inte mycket till överst för längre!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0