FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Städat..

Hittade mitt första ID-kort då jag städade ur lådorna i köket!

18 år gammal/ung. Nu e jag hela ....................33!! (och minnet sviktar fruktansvärt ibland.. blev en aning pinsamt då jag var på en intervju i våras och de frågade hur gammal jag är... och jag tänker febrilt och svarar;
-Hmm, 32, eller är jag kanske 33? Hmm, jag VET INTE, hur gammal är man när man är född -77?? För jag vet iallafall att jag är född -77!!!!

Ja det var riktigt pinsamt, men det var blankt i skallen då. På riktigt!!

Mitt minne är inte som det borde vara alla gånger, tyvärr. Men jag minns alltid om nån varit elak mot mig, huvudsaken det! ;)


liknades rätt ofta vid prinsessan Leia, undrar varför?? ;p



hehe, kan det vara frisyren tro? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0