FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Stekt pannkakor till mina monster

Hand Stand monkey animated.monkey jumping animated gif.Efter lunchen skickade jag upp dem för att leka på rummet, de är som galna här. Funderar på att skicka ut dem i regnet om en stund så det blir lite tyst, mina öron tål inte ljud idag märker jag... och idag har de tydligen inte en tanke på att lyssna och göra som jag säger.
Happy monkey animated gif.
De skrattar så hysteriskt att det är svårt att skilja på om de är ledsna eller glada.

Idag är en sån dag som bara finns utan nån egentlig mening... bara en slagt utfyllare av tiden. Nästa vecka börjar Vilgot på dagis igen och sen om 2 veckor drygt är det skolstart för Vanessa och Vilder.

Måste till läkaren snart å få nya recept och förlängd sjukskrivning, fast inte lägre på heltid. Sakta men säkert ska jag komma på fötter igen. Men måste skynda jävligt långsamt. Och jag som har noll tålamod och vill göra allt på engång. Det blir en utmaning i sig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0