FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Vilken dag

Ungarna har skapat hela dagen här med pärlor och pärlplattor. Nu har de blivit utskickade en stund att springa av sig, så det är alldeles tyst här. Jag har städat och plockat lite idag och strukit pärlplattor mest hela tiden.



Solen tittade fram igen efter regnskuren så jag passar på att tvätta och hänga ut lite i solen för att torka.

Laddar lite för att orka städa sovrummet sen, som det ser ut nu får man ångest om man tittar in, man ser inget av golvet och knappt inget av sängen för det ligger högar med kläder och annat utspritt över hela rummet. Ser ut som om nån släppt in en bomb eller nått. Utan att överdriva.

Har pratat med en person idag som ska ge mig hjälp att fylla i skadeståndspapperna efter T och P som jag fått från kronofogden och brottsofferfonden. Inte det lättaste, jag fattar noll av dessa papper... men det är på tiden att jag får ut mina pengar tycker jag. T har det gått 2 år sen och P drygt ett år.. eller nått sånt.

Har noll koll på datum och tider bakåt, har långa minnesluckor och bara svarta hål som inte kommit tillbaka ännu efter sommaren med T.

Å jag som brukar ha världens bästa minne typ!! Så irriterande!!! :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0