FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

En lugn natt utan kräksjuka

Förberedde mig ordentligt med handdukar och hinkar brevid sängen, men inga olyckor i natt! Såå skönt!

Lite hängiga å febriga är de bara.

Själv sov jag tungt, lite väl tungt, vaknade och hade som världens äckligaste baksmälla då Vilder väckte mig för att han var hungrig. (inte en droppe alkohol hade jag druckit men det kändes som om jag hade tömt två flaskor vin eller nått).




Drömde en massa skumt gjorde jag, fast jag minns inte riktigt vad men det var en massa jobbiga situationer med nära och kära och inte så kära om vi säger så.



Nu är iallafall huvudvärken borta och jag börjar piggna till. Gissar att tabletterna jag tog igårkväll har ett finger med i spelet, men jag såg ut som en salami på höger arm igår, nån allergisk reaktion men på vad vet jag inte. Nu är iallafall prickarna borta!

Fick nyss hem en liten Vilgot, så idag blir det nog ganska livat här hemma. Ska försöka städa så gott det går och sen om de inte kräks så tänkte jag ha lite julpyssel med dem om de orkar. Göra färdigt pepparkakståget och karusellen bland annat.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0