FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Fredag å redan helt slut!

Har mått rätt ok idag, varit hos sjukgymnasten och sen jobbat. Men då jag kom hem gick luften ur mig... mår konstigt och känner mig grymt uttråkad och osocial på samma gång. Lite smådeppig men vet inte varför.

Vilder och Vanessa kommer hem från fritids strax, skönt att det är fredag så jag slipper vakna av mobillarmet imorrn!!

Ska försöka få det städat i helgen, har inte gjort mycket alls på hela veckan, men det visade sig att nacke och rygg var ganska bra idag hos sjukgymnasten, men det beror ju på att jag inte har ansträngt mig något.

Alltid nått positivt eller vad man ska kalla det för?

Gissar att jag kommer vara lite mer spänd och öm i nacke och rygg på måndag efter helgen om jag ska röja å städa så som jag tänkt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0