FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Yes!!

Fick sova hela natten, vaknade strax efter 9 av att någon sa:

-"Mamma, jag älskar dig".


Känner mig piggare idag men har så helvetesont i kroppen, varenda muskel och led värker som om jag blivit nertrampad av en hel flock elefanter! Startar dagen med kaffe, Burn och alvedon. Och min vanliga medicin oxå såklart.

Har betalat in nästan alla räkningar nu på morgonen, känns skönt men fan så trist, så fort vi piggnar på oss lite mer ska vi dra till Väsby centrum å shoppa loss, ja iallafall Vanessa ska shoppa loss, hon hade fått galet mycket presentkort och pengar även från pappas sida, så det ska bli en stor glädje att se henne välja och vraka bland allt som finns. Fast nu snackar vi inte idag, utan tidigast imorrn.

Hon har mer pengar än mig nu den lilla skitungen! ;) Så det får bli HON som bjuder MIG på fika då!







Kommentarer
Postat av: Erika

Va fuskit, tycker jag definitivt att hon ska göra när ni är på stan.



Kraam

2010-12-27 @ 13:55:34
URL: http://carpediem.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0