FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Award

Egomamma tog min oskuld på awardfronten! Fick en idag, tusen tack. :-)
Hittade en kommentar då jag loggade in att jag hade en Award att hämta inne hos henne.



Reglerna är rätt enkla.
Kopiera awarden till din blogg
Länka till personen som gett den till dig
Berätta sju intressanta fakta om dig själv
Välj ut sju andra bloggare du vill ge awarden till
Länka till deras bloggar och kommentera hos dem att de har en award att hämta!

Okeeej.. sju intressanta fakta om mig?! Ska försöka. Om det är så intressant vet jag då inte... men här kommer iallafall 7 fakta om mig:


1: Jag kan blåsa ut små bubblor med munnen (som små såpbubblor).


2: Jag var efterlyst på radio och hamnade i tidningen då jag var 4 år gammal, tog mig friheten att smita från hemmet och promenera själv till dagis inne i stan. Sjävständig redan då! ;)

3: Jag har ägt en hund i ca 4 timmar, men fick inte ha den kvar för mina föräldrar... jisses vad ARG jag var!!! Jag köpte en "bakom ryggen" på dem då jag bodde hemma. Kendji, var en blandras mellan schäfer och långhårig dobberman. Pappa åkte tillbaka med den. Sen ringde ägaren mig och sa att det var min hund endå men att jag kunde ha den hos dem, och jag fick komma och hälsa på då jag ville. Vilka fantastiska människor! Tyvärr så körde han ihjäl sig kort därefter och några utav hundarna dog oxå. :(


4: När jag var yngre vägrade jag en period att säga och använda ordet "jordgubb/jordgubbsglass" för jag tyckte att det LÄT så fult, även fast jag tycker om den smaken och var sugen på det så valde jag andra smaker enbart därför. Ja, helknäppt!


5: Jag ville heta Alexandra som extranamn då jag var liten bara för att det fanns en glass som hette det.


6: Jag har haft skyddad ID


7: Jag har räddat livet på någon som gjort mig väldigt väldigt illa





De som jag skickar vidare denna award till är; Mica, UppochNer, Enmynta, Asonet, Mandarinklyfta, Himmelohelvete, CarpeDiem


Kommentarer
Postat av: Himmelohelvete

Åh va kul med ett award. Tusen tack. tar det genast med mig!



Kul att läsa lite fakta om dig också=)



ha d gott=)

Postat av: mica

Haha tack tack antar jag xD

2010-02-11 @ 19:15:11
URL: http://blackorchiid.blogg.se/
Postat av: Malin

Ååh tack! :D Vilken fin blogg du har :)

2010-02-11 @ 19:51:16
URL: http://www.mandarinklyfta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0