FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Framme

Är min barnlediga helg men blev erbjuden att följa med pojkarna och deras pappa till Falkenberg med löfte om ett besök på Ullared på hemvägen. Så.. jag åkte, såklart.
Efter frukosten i morse så lämnade vi Vanessa till sin pappa, och sen bilade vi ner.
Vilgot skulle packa väskan sa han, han fyllde den med lite allt möjligt, bl a en trasig pruttkudde, tofflor och 3! st nagelborstar:
-Jag måste borsta naglarna ju!!" Vad pruttkudden fyller för funktion vet jag inte.. eftersom den dessutom är trasig. Knasiga unge.




De var hur duktiga somhelst hela bilresan, strålade som solar och strålar fortfarande. Härligt! De har sovit några timmar så det blir nog en sen kväll. Har precis beställt upp mat på rummet, mums!
De sitter i fönstret här och tittar på utsikten från hotellfönstret.


Själv är jag rätt trött efter alldeles för lite sömn, men mår rätt ok endå. :-)






Pojkarna hade helt klart bästa platsen vid middagen. ;p Fönsterplats med råge. Det var uppskattat att få sitta i fönstret och äta. Nu ska de spela dator här.





Kommentarer
Postat av: Mica

Glöm inte! ;)

Moahhaha :P

2010-03-01 @ 08:32:03
URL: http://blackorchiid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0