FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Hela ligan hemma idag

Vilder och Vanessa ligger nyvakna i soffan där de fick sova inatt, och Vilgot spelar wii. Vilgot börjar bli bättre nu, men Vanessa hostar desto mer. Dominioeffekten, de löser av varandra bra.

Jag skulle hämta byxor å Vilgot imorse innan han gick ner, hämtade ett par mysiga mjuka byxor, tänkte att det kunde vara skönt då vi bara ska vara hemma, men DET tyckte inte han.

SKITSUR då han ser att jag har MJUKA byxor med mig... och säger bestämt:
-JAG VILL HA HÅÅÅRDA BYXOR!!! INTE mjuka!! Mina med GLITTER PÅ!!!!


-Låt inte så förbaskat arg, då kan du hämta dina byxor själv.
svarar jag och han surar en stund.

Sen letar vi efter han favoritbyxor (ett par tighta svarta jeans med strass på knapparna och på lappen bak, som han själv har inhandlat På KappAhls tjejavdelning) men hittar dem inte... gissar att de ligger i tvätten.

-Åh..! stönar han besviket. Och spelar nu wii UTAN byxor.

Snart dags för frukost här, har lovat att grädda våfflor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0