FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Hos syrran

Idag var vi hos syrran och hennes kille som hade namnfest för Sam.
Jättemysigt och även farfar kom dit, första gången han lämnat vårdhemmet sen han blev dålig.

Tårtan blev lyckad, och jag blev rätt nöjd faktiskt.





Vanessa klär lill-kusinen Sam Kurt Tomas innan de andra kommer.



Vanessa var typ präst, hon har vatten i glaset hon bär... Sam han sov.


Han vaknade till precis innan Vanessa skulle blöta ner honom, såg lite kul ut, för då hon var klar somnade han igen.


Sen blev det gruppbild:

Haha, jag VET, jag ser knasig ut i mössan, men ville inte chocka farfar med min frisyr.
Ser ni vad barnslig jag är på bilden till höger förresten? ;p


Min faster är glutenallergiker så hon fick glass istället,
hon frågade vad det var i tårtan och barnsliga jag svarar:
-Hallonmousse och BAJS.


Haha, jag tycker det är KUL. Man måste ju ha lite humor?!!




Lite bilder på mig å syrran som barn som hängde på hennes vägg:









Här sitter vi i farfars knä













Lite nostalgi... var sån härlig stämning idag, kände även närvaron av farmor.


En dag jag kommer minnas länge!





Tack kära SAM för att du finns!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0